Bästa underhållning på flygplan: Flygrädda personer:) haha

Skrivet den 2010-03-07 @ 20:16:19

Måste bara dela med mig av det roligaste från Italienresan: På planet till Frankfurt för mellanlanding så fick familjen utspridda platser på flyget, typiskt. MEN, det visade sig bli jävligt kul, då jag hamnade bredvid en tydligt flygrädd asiat. Askul, han kunde bara engelska med brytning, och jag pratade lite kort med honom efter att jag råkade få honom tappa sin påse nötter när jag skulle pasera honom för att sätta mig bredvid, och det märktes direkt hur obekväm/spänd han var inför start...

Och ni vet hur de inte alltid meddelar saker i flera språk i högtalarna på flyg?
I det här fallet vare bara nån av flygvärdarna som meddelade att vi var lite försenade med att få väskorna ombord. På svenska utan översättning efter..

Haha och den stackars asiaten var dum nog att fråga mig om vad de sa... Jag kunde inte låta bli och sa skämtsamt: "Nothing important, they just asked the passenger in seat 7b to exit the plane because of the contents of his luggage." hee hee hee för att terroristskämt är ju såå roliga fortfarande... början till alla klassiska flygskämt som ingen ska kunna ta seriöst.

Haha det borde han fattat trodde jag... men haha.. nope.. istället kollar han hastigt mot det påhittade sätet 7b.. (vi satt på rad 11)... hahaha.. och när jag undrade om han fattade eller drev tillbaks så väser han till mig: "I think i see him.." hahahhahahaha...

Kunde inte annat än att småskratta åt det jag trodde var ett skämt tillbaka :P...tills han efter en bra stund släpper blicken från 7b och säger "5 minutes has gone and he still hasnt moved???" hahaha ja försökte svara seriöst men garvade mig mera igenom:.. "hehe ye who knows, maybe he's hiding something"  heee heee

Direkt efter så säger de i högtalarna att om vi kollar ut till höger så ser vi att väskorna nu lastas på till sist.... på svenska. Han kollar på mig för förklaring hahaha.. jag tokkämpar för att försöka hålla tillbaka leendet och svara:"It's okay, they now said it doesnt matter, we're late and so we'll just have to fly anyways.." Hahahahahaah ansiktsuttrycket jag fick tillbaka, sekunderna innan den engelska översättningen kom, var det klockrenaste jag sett på lääääänge hahhahahahaha.... poletten trillade tillsist ner och han var jävligt osocial resten av resan xD...


Kommentarer

Postat av: hairbubble

hahahahaahahahahaahahahahahahaahahhahahahahaha OMG jasg seriöst garvade högt!

Postat av: Tiff

HAHA!! klockrent!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback