Världens mest seriösa blogg. True story.

Skrivet den 2010-02-24 @ 03:08:41

Som rubriken beskriver så kommer den här bloggen vara GALET seriös.
Jag kommer prata om hur jag ser ut från att jag vaknat till att jag somnat, och även lite därimellan.
Oroa er inte, massor av bilder såklart för att inte förlora alla kåta 70+ läsare ...I know u like it;)

Och så ni inte undrar, så kommer jag skriva exakt vad jag gjort under dagen! Vad jag har sagt, vad jag ätit, vad jag tänkt, när jag gick på toa och annat viktigt!

För de modemedvetna kommer jag också prata om t.ex. mina nya klackskor, var/hur/när/varför jag köpte dem, vad jag betalade för dem, hur jag kände när jag köpte dem, varför jag kände så när jag köpte dem, vad min gaypolare tyckte när jag köpte dem, vilka komplingar jag fick när jag köpte dem, mina funderingar och egen självbelåtenhet när jag köpte dem och även några miljarder bilder på dem.

Och såklart, viktigaste av allt: Massa skvaller och rykten om allt som rör sig!


Nu till bloggens lagar
:
Lag 1: Allt som skrivs på min blogg är lag.
Lag 2: Ingen får ifrågasätta lag 1 eller föreslå andra lagar.


För att underlätta allt det juridiska för läsarna kommer en lagbok med dessa att tryckas inom kort som kommer kunna köpas på närmaste ICA eller turkkiosk.

Nu jävlar ska blondinbella och kissie ångra att de snackade skit om mig i deras bloggar!!! Nu kör vi!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback