Barndomsdrömmar exposed!

Skrivet den 2010-02-25 @ 18:51:25

Som liten brukade jag drömma om att bli racingförare. Min största dröm. Vore skitcoolt… meeen ambitionen har väl fallit sen dess …och jag har väl börjat bli för lat …så numera jag satsar jag på att bli racingpassagerare!
…ni vet den där jobbiga person som sitter bredvid och bara stör:
Se hela bilden
"...Ey man vad säger du, kan jag sätta på radion?...
…hörru du borde sakta ner…
…asså varför åker vi bara runt i cirklar??…
…äääär vi framme snart?…
…äääär vi frammmmeeee- nä hörru nu måste jag fan pissa…"


…skulle nog passa mig rätt bra:)


Kommentarer

Postat av: Emmy

HAHAHAHAHAHA JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!!!!! keep it up keep it uuuup!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback