Top 10 sämsta namn på internetsidor.

Skrivet den 2010-02-24 @ 20:48:25

Dags att börja lägga upp grejjer. Tänkte börja med att dela med mig av följande: Jag hade skitsvårt att välja mitt geniala bloggnamn. 
Så jag tänkte bara visa er hur fel det kan bli om man inte tänker till först... som följande företag borde ha gjort haha:P... klicka på länkarna om ni inte tror mig :) vad tänkte de liksom?!? Här har ni:

1. En sida som kallas ‘Who Represents‘ där du kan hitta namnen på agenter som företräder kändisar. Deras hemsida heter… wait for it…:
www.whorepresents.com 

2. Letar du efter en penna? Då är Pen Island stället för dig!
www.penisland.net

3. Behöver du hitta en terapeut? I så fall testa Therapist Finder !:
www.therapistfinder.com

4. Sen har vi det så kallade Mole Station Native Nursery, baserad i New South Wales:
www.molestationnursery.com hahahahahah omg...

2. Experts Exchange, en kunskapssida där programerare kan utbyta idéer och tips:
www.expertsexchange.com

5. Och såklart det underbara "Italian Power Generator company"…
www.powergenitalia.com

7. Intresserad av mjukvaror för datorer? Då har vi:
www.ipanywhere.com

8. Välkommen till "the First Cumming Methodist Church". Deras hemsida är:
www.cummingfirst.com

9. Sen har vi en grupp konstdesigners, och deras smarta sida:
www.speedofart.com

10. Vill du åka på semester till Lake Tahoe? Läs deras broschyr på:
www.gotahoe.com

Haha ska man skratta eller gråta:P?....


Kommentarer

Postat av: Emmy

cummingfirst.com HAHAHAHAHA!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback